3unicorngirls

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 11 maj 2016 20:12

Om ni undrar nåt kan ni alltid fråga mig! Jag vill gärna svara på era frågor   Ni kanske vill ha rittips eller kanske undrar om vad ni ska göra i obehagliga situationer  Ni kan ju såklart fråga Miss Blue och Miss Purple också. Hoppas inlägget var bra #goPINKISAR // Miss Pink  

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 11 maj 2016 19:06

Hejsan alla Pinkies    


Jag hann inte skriva så mycket förut, i första inlägget så jag skriver nu.

                                               

                                                     Mina favoriter:


Film: Disney, HG ( Hunger games ) och Harry Potter.


Färg: Rosa    Eller jag menar typ..., alla pasteller!



Djur: ENHÖRNINGAR! Men också katter, kaniner, delfiner, alpacas ofc och pandor! Men jag gillar förstås alla djur!



Hobbys: Rita, Skriva, Läsa, Dansa m.m



Mat: Tacos, Italie´nsk mat m.m



Låt: Många! t.ex All of me, Adeles låtar, Ariana Grandes låtar



Frukt/Bär: Jordgubbar, hallon, blåbär, vattenmelon och många fler   





Oki    Jag tror att det var allt    Hoppas ni gillade inlägget   #goPINKISAR  // Pinkie

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 11 maj 2016 18:06

Heeej alla Unics!

Det här är vårat allra första inlägg på bloggen! Vi tänkte presentera oss. Vi är PBP alltså Pink Unicorn, Blue Unicorn & Purple Unicorn! Vi kallar alla våra läsare/fans för Unics (uttalas Unix).

 

Miss Pink -
Hejsan alla pinkies  ( Jag kallar er för det    ) Jag är en liten Unicorn som älskar att rita ofc. Jag gillar också rosa, regnbågar och älvor. Om ni har några frågor om att rita kan jag såklart svara på de. Ni kan kalla mig för Pinkie eller Pinkiecorn!

// Miss Pink

 

_________

 

Miss Purple

Heeeej alla Purplecorns! Det är jag som är Miss Purple. Jag älskar att dansa! Hästar & marsvin är dem bästa djuren enligt mig! Men jag älskar enhörningar också såklart!  Min favoritfärg är lila som ni kanske hör på namnet. Haha! Ni får gärna ställa frågor till mig om ni undrar något. Heejdåå alla Purplecorns! 

#StayPurple

~ Be yourself, a purple Unicorn~  

 

_________

 

Miss Blue

hej alla Blueicorns!!!  det är jag som är Miss Blue. jag gillar blått som ni som ni kanske märkt..... Jag gillar unicorns och kaniner! jag gillar också att vara med kompisar. Ni får gärna ställa frågortill mig om vad som helst!

#stayblue 


_________


Detta var lite info om oss! Glöm inte att vi lägger ut gemensama inlägg på onsdagar och vanliga helt huller om buller i vardagen! 

Heeejdååå Unics!


~Once a Unicorn, always a Unicorn.~

We are the Unicorns of our time-

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla Unicorns! Kul att ni hittade hit! Vi uppdaterar på onsdagar, vi uppdaterar även lite huller om buller i veckan men just onsdag så kommer ett gemensamt inlägg. Läs vårat första inlägg om ni vill veta mer om oss. Puss & kram Unics!
/ PBP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

unicorn muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards