3unicorngirls

Alla inlägg under maj 2016

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 15 maj 2016 14:02

Hej! Igår kollade jag på Eurovision. Kollade ni på det? Tyckte ni att rätt låt vann?? Jag tycker inte att vinnaren var jättebra..... Jag hoppades på att Norge skulle komma med på själva Eurovision men det gjorde den ju inte. Så jag hejade på Serbiens bidrag.
Hejdå!!!!!!!!!!!!
/miss blue

#eurovision #stayblue


Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 12 maj 2016 18:09

Här kommer lite bilder jag tog!

Hejsan Hejsan! Pinkie här♥ Hittade precis affären Kawaiistore på instagram! e har suuper söta grejer och väskor♥Rekommenderar verkligen att ni köper saker därifrån. Det är lite dyrt kanske men helt klart värt det! //Pinkie

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 12 maj 2016 12:16

Heeej!!!! Nu sitter jag på tåget till Stockholm. Vi ska sitta på läktaren. Det ska bli jättekul! Vi ska typ äta mat i Stockholm. Jag hoppas på att vi ska äta på pizza hat. Vet inte om det stavas så men det är varrefall jättegod pizza där. Vad har ni gjort idag? Kommentera!
Hejdå!
/miss Blue

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 12 maj 2016 11:08

Hejsan!!! Idag ska jag på eurovision semifinal genrep! Det ska bli jätte kul att se! Vi ska se:
Australien
Irland
Serbien
Norge
Danmark

Sen vet jag inte riktigt vilka mer jag ska se. Det kanske kommer upp bilder från det, antingen idag eller imorgon.

Hejdå!!!
/miss Blue

#stayblue

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 12 maj 2016 07:42

Godmorgon alla Unics! Miss Purple här?
Idag är det torsdag, det betyder skola? Idag har vi NO, SO, engelska och matte och svenska. Hur ser eran dag ut? Kommentera!?
Och föresten! Kolla in dem här unicorn onepiecearna som finns på partykungen.se ?? Så fina!

Hoppas ni har en bra dag
#StayPurple ~Be yourself, a Purple unicorn~
~Once a Unicorn, Always a unicorn~

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 11 maj 2016 20:12

Om ni undrar nåt kan ni alltid fråga mig! Jag vill gärna svara på era frågor   Ni kanske vill ha rittips eller kanske undrar om vad ni ska göra i obehagliga situationer  Ni kan ju såklart fråga Miss Blue och Miss Purple också. Hoppas inlägget var bra #goPINKISAR // Miss Pink  

Av Pink, Purple & Blue Unicorns - 11 maj 2016 19:06

Hejsan alla Pinkies    


Jag hann inte skriva så mycket förut, i första inlägget så jag skriver nu.

                                               

                                                     Mina favoriter:


Film: Disney, HG ( Hunger games ) och Harry Potter.


Färg: Rosa    Eller jag menar typ..., alla pasteller!



Djur: ENHÖRNINGAR! Men också katter, kaniner, delfiner, alpacas ofc och pandor! Men jag gillar förstås alla djur!



Hobbys: Rita, Skriva, Läsa, Dansa m.m



Mat: Tacos, Italie´nsk mat m.m



Låt: Många! t.ex All of me, Adeles låtar, Ariana Grandes låtar



Frukt/Bär: Jordgubbar, hallon, blåbär, vattenmelon och många fler   





Oki    Jag tror att det var allt    Hoppas ni gillade inlägget   #goPINKISAR  // Pinkie

Presentation


Hej alla Unicorns! Kul att ni hittade hit! Vi uppdaterar på onsdagar, vi uppdaterar även lite huller om buller i veckan men just onsdag så kommer ett gemensamt inlägg. Läs vårat första inlägg om ni vill veta mer om oss. Puss & kram Unics!
/ PBP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

unicorn muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards